Introductie

Heb jij ervaring met payroll en HR administratie en haal jij voldoening en plezier uit het zorgdragen voor een administratie die op orde is en soepel verloopt? Dan is deze grote logistieke organisatie echt op zoek naar jou!

Organisatie

Waar kom je terecht?

Deze grote logistieke organisatie is wereldwijd actief en heeft ook in Nederland meerdere vestigingen. Hun ambitie is duidelijk: ze willen de grootste van Europa worden! 

Het payroll en backoffice team bestaat uit 4 collega’s en een supervisor. Het landelijke HR team bestaat uit een HR Manager, meerdere HR adviseurs, een corporate recruiter en HR medewerkers. Het is een gezellig team van ervaren HR collega’s, die fijn met elkaar samenwerken en het leuk vinden om hun kennis met elkaar te delen. Voor de vestiging in Venlo zijn we op zoek naar een Payroll / HR backofficemedewerker voor 40 uur per week. 

 

Functie

Wat ga je doen?

De HR backoffice medewerker gaat zich bezig houden met de personeels- en salarisadministratie. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Bijdragen aan een maandelijkse soepel verlopende salarisadministratie, waarin alles tijdig en nauwkeurig wordt verwerkt
  • Opstellen van arbeidsovereenkomsten
  • Het opstellen van vacatureteksten en inplannen van solliciatiegesprekken
  • Bijhouden van personeelsdossiers en gegevens in het HR systeem
  • Beantwoorden van vragen van medewerkers
  • Diverse administratieve werkzaamheden, zoals het voorbereiden van HR rapportages, ondersteunen van HR adviseurs en HR manager

Functie-eisen

Wat breng je mee?

  • Ervaring met salarisadministratie en/of HR ondersteunende rol
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Je bent fulltime beschikbaar
  • Bij voorkeur in het bezit van eigen vervoer ivm bereikbaarheid van de locatie
  • Je beheerst het MS Office pakket
  • Je bent een prettige gesprekspartner, zet graag de schouders eronder en werkt nauwkeurig
  • Je brengt stabiliteit, een positieve sfeer en enthousiasme mee

Aanbod

Wat bieden wij jou? 

  • Een afwisselende functie bij een bedrijf met ambitie
  • Een functie met verantwoordelijkheid, waardering en kansen
  • Een fijn, collegiaal team
  • Salaris tussen € 2.700,- en € 3.400,- bruto per maand (op fulltime basis en afhankelijk van ervaring)
  • 28 vakantiedagen en goede pensioenregeling

Sollicitatie

Heb je nog vragen?

Wil jij meer informatie of graag solliciteren op deze afwisselende baan als Payroll / HR Backoffice Medewerker? Neem dan contact met ons op! Wij zijn bereikbaar op 06 41 94 80 39 (Danielle) en 06 41 94 78 94 (Joyce) of natuurlijk per e-mail naar info@officerecruiters.nl

Wie weet, tot snel!