Introductie

Vind jij het leuk om met diverse partijen in gesprek te gaan over tarieven en voorwaarden en daarover afspraken te maken? Zie jij daarnaast binnen een organisatie kansen om processen te verbeteren en kom je graag met verbetervoorstellen? Dan is deze functie echt wat voor jou!

Organisatie

Waar kom je terecht?

Binnen deze logistieke organisatie in het centrum van Rotterdam heerst een fijn, collegiale sfeer. Aandacht voor de persoon is belangrijk. Zij investeren graag in verdere groei en ontwikkeling. Je valt onder de afdeling sales, waar je de enige bent in deze functie. Je werkt nauw samen met de sales manager en hebt tevens geregeld contact met de operationeel manager.

Functie

Wat ga je doen?

Deze functie opereer je op zowel tactisch als strategisch niveau. Je gaat je o.a. bezig houden met de volgende werkzaamheden: 

  • Je regelt de lokale inkoop bij carriers (shortsea en deepsea)
  • Je hebt op jaarbasis 2 tot 4 keer overleg over de samenwerking met de rederijen
  • Je zorgt voor de inkoop voor het wegtransport bij vervoerders
  • Je bouwt een goede relatie op met vervoerders en carriers
  • Je signaleert knelpunten in processen, kaart deze aan en komt met verbetervoorstellen

Functie-eisen

Wat breng je mee?

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring op het gebied van inkoop binnen de logistiek
  • Je hebt een netwerk binnen rederijen en vervoerders opgebouwd
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift
  • Je bent fulltime beschikbaar (thuiswerken is na het inwerktraject gedeeltelijk en in overleg mogelijk)
  • Je hebt cijfermatig inzicht, staat sterk in onderhandelingen en bent een fijne gesprekspartner
  • Je ziet oplossingen, hebt kwaliteit hoog in het vaandel staan, bent goed georganiseerd en kan goed overzicht bewaren

Aanbod

Wat bieden wij jou?

  • Direct dienstverband bij de werkgever
  • Een afwisselende, uitdagende functie met verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen inbreng
  • Salaris tussen de € 4.300 en € 5.300 bruto per maand
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een 13e maand en mooie pensioenregeling
  • Thuiswerken (1 a 2 dagen per week en dagen in overleg)
  • Ruimte voor ontwikkeling

Inlichtingen

Heb je nog vragen?

Wil jij meer informatie of graag solliciteren op deze dynamische baan als Procurement specialist? Neem dan contact met ons op! Wij zijn bereikbaar op 06 41 94 80 39 (Danielle) en 06 41 94 78 94 (Joyce) of natuurlijk per e-mail naar info@officerecruiters.nl

Wie weet, tot snel!