Introductie

Heb jij ervaring als logistiek inkoper en heb jij kennis van de lokale en internationale markt?  Wil dan is deze rol als procurement medewerker wellicht wel op je lijf geschreven!

Organisatie

Waar kom je terecht?

Deze logistieke speler bevindt zich in Albrandswaard. In jouw rol als procurement medewerker kom je terecht op één van de belangrijkste afdeling van de gehele organisatie.  Samen houden jullie de markt in de gaten en staan jullie in nauw contact met suppliers op zo goed mogelijk in te kopen.  Al met al een hele dynamische en verantwoordelijke functie met mogelijkheden tot doorgroeien. 

Functie

Jouw taken:

–          Inkopen van voor- en na transport, import en export

–          Onderhandelen met suppliers

–          Administratieve handelingen

–          Contact houden met verschillende afdelingsmanagers

–          Juiste customer service bieden

Functie-eisen

Wat breng je mee?

–          Minimaal mbo werk- en denkniveau

–          Ervaring binnen het logistiek inkopen

–          Je bent handig met Excel

–          Vloeiende beheersing van het Nederlands en Engels

–          Goed in relatiebeheer

–          Je kan goed zelfstandig te werk gaan

Aanbod

Wat bieden wij jou?

–          Een gezellig, hecht team met korte lijnen

–          Een salaris tussen de € 3200,- en € 4500,- afhankelijk van werkervaring

–          Een baan met mooie doorgroeimogelijkheden

–          Werken in een mooie, moderne omgeving

–          Zeer stevige secundaire voorwaarden, zoals een 13e maand 

–          Een baan met veel ruimte voor eigen inbreng

Inlichtingen

Heb je nog vragen?

Wil jij meer informatie of graag solliciteren op deze dynamische baan als procurement medewerker? Neem dan contact met ons op! Wij zijn bereikbaar op 06 41 94 80 39 (Danielle) en 06 41 94 78 94 (Joyce) of natuurlijk per e-mail naar info@officerecruiters.nl 

Wie weet, tot snel!